Sunday, November 14, 2010

terasa di sayangi..cewaaahhh!!

gambar nih kene tangkap dekat taman klcc..berpeluh-peluh gile.baru tau susah nak tangkap gambar nih!
talent : farzalena
penangkap : ayu anak pakcik mohd..:)


best sgt pegi 'photo shooting' semalam..wahaha..tapi kan tengah-tengah syiok amik gambar,hujan pulak..(T_T) sgt stress taw..tak kan saya nak korbankan sebijik camera semate seframe gambar..oh tidak..saya tidak akan lakukannya. bagi saya gambar ini terlalu low exposure..bagi saya lah..ada gambar lagi okay..tapi lain kali upload..sengaja upload ini gambar sebab nak kaitkan dengan diri sendiri punya cerita.

cerita saya...=] (mood jiwang menyelubungi diri)

saya mempunyai seorang boyfren yang tidak suka menunjukkan perasaan nya dekat saya..haih..kesiankan saya.tp cara dia ialah tidak menunjukkan sayang kt saya melalui lisan..tp dia suka tunjuk melalui perbuatan..ermm...mula-mula,sangt sedih..sbb susah betul nak dengar die cakap ' i love u' dekat saya. tp lama-lama saya sudah memahami beliau sikit-sikit.. cmne dia tunjuk melalui perbuatan..ermm...contoh, pada hari hujan lebat,kami nak melintas jalan.saya sgt lambat berlari.tp dia sebaliknya.bahkan,dia sanggup berbasah2 dengan saya dan sengaja memperlahankan larian dia semata2 tanak tinggalkan saya terkontang-kanting dalam hujan sorang-sorang.kenapa dia tak tarik tangan saya ? sebab dia takut saya jatuh tersungkur kalau ikut rentak larian dia.sebab dia tahu saya mmg sangat teruk dalam bidang larian-larian..SANGAT!..hahaha..contoh lain? cukup2 lah..nnt orang muntah ijau..lgpun cinta tidak perlu dipamerkan..kan..? warghhh..lying to myself..

(stop jiwang mood)

skrg saya mempunyai wishlist yang baruuuuuu..aaa... tensen betol..saya inginkan sebijik ipod touch..kering duit..cilakak betol..apa yang saya perlu lakukan semata2 ingin dapatkan menatang itu..





p/s: saya berkenan dengan cara keji..oh Tuhan..!















































1 comment:

~tYa~ said...

woo
ko update post!!
huhuhuhu
dayu kejiwangan