Tuesday, December 21, 2010

kena tag dengan mai..

1. benda yang paling penting dalam hidup?
-duit. ya,saya maita duitan.

2. benda yang terakhir yang dibeli guna duit korang?
-tiket lrt yang berharga rm20


3. Dimanakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan korang dan temanya?
-dekat kampung alur tembesu dungun terengganu. tema minimalis mafia. haha

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang nie?
-ya,saya sedang bercinta. dia seorang sahaja yang saya suka.

5. berape lame korang akan mencintai kekasih korang?
- selama dia cintakan saya dan selama tuhan izinkan saya cintakan dia.


6. Dimanakah korang salu jumpa kekasih korang?
- dalam mimpi. kami dok berjauhan.


7. Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
- majalah cosmopolitan.


8. Antara mak dan ayah,mana korang lebih mesra?
- mak,sebab ayah dah lama takde. kalau ayah masih ada rasanya dengan ayah kot.


9. Namakan orang yang betol-betol kamo nak jumpe dalam hidup korang?
- arwah ayah.


10. Adakah korang basuh sendiri baju korang?
-saya sendiri basuh. (sambil pack baju dalam beg untuk di eksport ke sunway)


11. Dimanakah tempat yang betol-betol korang nak pergi?
-tempat di mana arwah ayah saya ada. mustahil.


12. Pilih salah satu,peluk atau cium?
-peluk.


13. beritahu 3 benda orang yang tag kamo?
- beliau lahir 2 hari lagi awal dari saya. tak sabar betul.tak tunggu pun saya.haha
- rakan sekampung saya. rumah sedara beliau sebelah umah saya sahaja.
- kami bersekolah rendah & menengah yang sama.
extra: sekarang dia dah kurus.(T_T) jeles..waaa


14. 5 benda yang paling kamo sayang?
- handfone
-my d60.
-my flashgun.
-my dvd player.sebenarnya,cik abang saya bagi pinjam dvd player nih.paling best player nih boleh dengar radio jugak. memang best.
- anak patung spongebob dengan selimut kepam.


15. lagu yang paling anda suke dan salu dengar?
- she's gone by steelheart.


16. bila tarikh lahir dan di mana korang sambut tahun lepas?
- 7hb disember 1989,sambut sorang2 dalam bilik. tahun nih best.atas bukit broga.hahaha


17. 5 rakan blogger yang anda nak tag
-sapa-sapa nak buat dipersilakan.hihi


terima kasih mai!


2 comments:

s.a.r.a.h. :p said...

xley blah tema mafia tue :P
dayu ak xkurus pon skrg..gemok lg la :(

ayyu said...

kurus la..puas aku diet.. tak kurus2 jugak..haha